עזרה

ההרשמה באתר
לשם מה ההרשמה?

נדרש רישום בכדי לבצע הזמנה ולאחר מכן לעקוב אחר סטטוס ההזמנה. כמו כן, בחשבונך האישי, תוכל תמיד לראות את היסטוריית ההזמנות הקודמות, ובמידת הצורך להוריד מסמכים המאשרים את התשלום שלך.

איך נרשמים לאתר?

ההרשמה לאתר מתבצעת בעת ביצוע ההזמנה הראשונה או מראש.

כדי להירשם, עליך להזין את שמך, כתובת הדוא"ל שלך או מספר הטלפון במתכונת הבינלאומית בטופס ההרשמה (לדוגמא: +972551234567). נתונים אלה ישמשו בכניסה לאתר, כמו גם הסיסמה.

לאחר ההרשמה, תקבל אישור על ההרשמה לכתובת הדואר האלקטרוני שצוינה.

אזור אישי
כיצד להזין את חשבונך האישי?

בפינה הימנית העליונה של האתר יש כפתור "התחברות" המפנה לדף ההרשאה בכניסה לחשבון האישי שלך.

מה לעשות אם איבדת את הסיסמה שלך לכניסה לחשבונך האישי?

היכנס לאתר. לאחר מכן, בפינה השמאלית העליונה, בחר בלחצן "חשבון אישי". לאחר מכן לחץ על הקישור "שכחת את הסיסמה שלך". תוך 15 דקות תקבל הוראות כיצד לאפס את הסיסמה שלך לדואר האלקטרוני שלך

הזמנה
ביצוע ההזמנה

.  בחר את הזר או המוצר שאתה אוהב, לחץ על כפתור הקנייה ותוסיף את המוצרים שנבחרו לסל. לאחר מכן, עבור לקופה על ידי לחיצה על כפתור "קופה" או על ידי לחיצה על תמונת הסל בפינה העליונה של האתר.

2.  בצע את ההזמנה שלך:

- מלא את הטופס עם פרטי יצירת קשר אם אינך רשום. אם אתה כבר רשום באתר שלנו, אנא היכנס תחת שמך וחלק מנתוני ההזמנה יתווספו באופן אוטומטי.

-  מלא את טופס המסירה (שם, כתובת ומספר טלפון של הנמען, זמן ותאריך המסירה)

-  שלם עבור ההזמנה באחת הדרכים הנוחות לך.

תוכל לבצע הזמנה בעצמך, כמו גם בעזרת המנהלים שלנו, באמצעות כל סוג של תקשורת הנוחה לכם - טלפון, מסנג'ר, וואטסאפ, דואר אלקטרוני.

מתי תוכל להזמין?

אנו מקבלים הזמנות בכל עת, ההזמנות עוברות מדי יום בין השעות 9:00 – 21:00 . תוכל לבצע הזמנה לא רק באתר, אלא גם באמצעות כל סוג של תקשורת הנוחה לכם - טלפון, מסנג'ר, וואטסאפ.

מידע מפורט נמצא בסעיף "צור קשר".

האם ההזמנה תיראה בדיוק כמו באתר?

כן, כל הזרים מורכבים על פי תבניות. עם זאת, יתכנו מקרים שבהם צבעים זהים אינם זמינים, וניתן להחליפם בצבעים דומים.

האם ניתן להרכיב זר אישי שאינו מופיע באתר?

כן. שלחו לנו תמונה של הזר הרצוי או תיאורו בדואר order@israpresent.co.il או באמצעות וואסטאפ למספר +972548976147 או דרך מסנג'ר

האם החנות מבטיחה סודיות ואבטחת מידע?

כן. אנו משתמשים רק בפרוטוקולים מאובטחים להחלפת נתונים עם מערכות תשלום. האתר שלנו משתמש במערכת מוסמכת לקבלת תשלומי כרטיסי אשראי מאחד המפעילים המובילים בישראל – חברת Credit Guard. אנו לא שומרים נתונים על כרטיסי הלקוחות שלנו. נתוני הלקוחות לעולם אינם מועברים לצדדים שלישיים. הנמען יכול לברר את שם השולח רק בהסכמת השולח.

מה אם סכום ההזמנה שלי נמוך מ«הזמנת המינימום », אבל אני רוצה לבצע הזמנה דווקא אצלכם?

כתוב לנו מה ברצונך להזמין ומתי אתה זקוק למשלוח - אולי נוכל לקבל את הזמנתך או לסכם איתך על זמן אספקה ​​נוח יותר על מנת להקל על ההגבלות על סכום ההזמנה. אנחנו תמיד מנסים למצוא פתרון הוגן כך הלקוחות לשנו יהיו מרוצים.  

תשלום להזמנה
כיצד אוכל לשלם עבור הזמנה?

אתה יכול לשלם עבור ההזמנה שלך באחת הדרכים הבאות:

1.  באופן מקוון באתר שלנו מיד עם ביצוע ההזמנה, או באמצעות קישור מיוחד שתקבל ממנהלינו.

אנו מקבלים את כל סוגי כרטיסי הבנק - מאסטרקארד, ויזה, AMEX

כסף אלקטרוני: פייפאל

תשלומים באמצעות מערכת BIT

אנו מקבלים גם העברות בנקאיות לחשבון השוטף.

2. ניתן לבצע את התשלום במזומן בחנות שלנו בחיפה ברח. הנביאים, 13

האם אוכל לשלם עבור הזמנה מחו»ל? באיזה מטבע ניתן לשלם עבור הזמנה?

אתה יכול לשלם בקלות עבור הזמנה מחו"ל באמצעות כרטיס הבנק שלך או להשתמש בשירות PayPal.

כרטיסך יחויב בסכום שהתקבל כתוצאה מהמרת סכום הרכישה למטבע חשבון הכרטיס, בשער החליפין ובתנאים של חברת האשראי שבה אתה משתמש בכרטיס הבנק שלך. תאריך משיכת הכספים תלוי גם בתנאים למתן שירותים של חברת האשראי שלך (בנק)

כיצד להשיג מסמך המאשר תשלום – חשבונית?

-  תוכלו להוריד מסמך המאשר את התשלום שבוצע באתרנו בחשבונכם האישי.

משלוח
מהו זמן האספקה להזמנה?

זמן האספקה ​​המינימלי לזר הוא 4 שעות מרגע אישור ההזמנה וקבלת התשלום. משלוח ערכות מתנה, כולל זרי פרחים עם מתנה, מתבצע תוך 2 ימי עבודה מיום קבלת התשלום. בנוסף, זמן האספקה נקבע מול הלקוח.

בחגים ובסופי שבוע, ייתכן שמועדי האספקה ​​יגדלו, לכן אנו ממליצים לבצע ולשלם עבור הזמנות לחגים מראש.

לאילו ערים יש שמלוחים?

אנו מספקים הזמנות בחיפה וסביבתה. המסירה לערי מרכז ישראל מתבצעת בתיאום מראש.

האם אוכל להזמין משלוח בשבת או בשעות הערב המאוחרות?

כן, אנחנו יכולים לספק מחוץ לשעות העבודה. את התנאים ואת עלות המסירה יש לברר בנוסף.

האם אוכל לבצע הזמנה אם אינני יודע את כתובתו המדויקת של הנמען?

אם אינך יודע את הכתובת המדויקת של הנמען, אך אתה מכיר את העיר או האזור ויש לך את מספר הטלפון של הנמען, אל תהסס לבצע הזמנה! בבוקר לפני ביצוע המשלוח ניצור קשר עם הנמען, נברר את הכתובת ונסכם את זמן המסירה.

במקרים נדירים, הנמענים מסרבים למסור כתובת, מכיוון שאנו מנסים לא למסור את שם השולח למקבל לפני המסירה, על מנת לשמור על ההפתעה ככל האפשר. במקרים כאלה, אנו יוצרים קשר גם עם השולח כדי להבהיר האם ניתן לספק את שם השולח.

בכל המקרים אנו בקשר עם הנמען וגם עם השולח ותמיד תוכלו לברר את מצב המסירה באמצעות whatsapp +972548976147

אני לא יכול לבצע הזמנה עם משלוח להיום, מה עלי לעשות?

אכן, במצב אוטומטי, לא תוכלו לבצע הזמנה עם משלוח ל"היום ". זה נעשה על מנת להימנע מקבלת הזמנות שבאופן פיזי אין לנו זמן לבצען, ולכן לקיחת הזמנות ל"מחר" מסתיימת בשעה 22:00 של יום קודם.

אבל! אתה תמיד יכול לכתוב לנו או להתקשר אלינו כדי להבהיר את האפשרות להשלים ולהעביר את ההזמנה שלך עוד היום. ככלל, אנו תמיד מנסים למצוא פתרון, וב- 75% מהמקרים איננו מסרבים ומבצעים את הזמנתך.

מבצעים וקופוני הנחה
איך משיגים קופון הנחה?

אתה יכול למצוא את קופון ההנחה (מילת קוד) בפוסטים שלנו באינטרנט אם אתה עוקב אחר החדשות שלנו בפייסבוק.

כיצד להשתמש בקופון הנחה?

לקבלת הנחה, בעת ביצוע הזמנה, לפני הגשת הזמנה, הזן את קוד הקופון בשדה לצד בחירת אמצעי התשלום.

עבור שותפים
איך להתחיל שיתוף פעולה?

את כל ההצעות לשיתוף פעולה תוכלו לשלוח לכתובת הדוא"ל שלנו info@israpresent.co.il וניצור עמכם קשר  בכדי לדון בפרטי שיתוף הפעולה.

האם אתם מקבלים הזמנות מחנויות אחרות מחוץ לישראל??

אנו משתפים פעולה בהצלחה עם חנויות מרוסיה, אוקראינה ומדינות חבר העמים ומקבלים הזמנות מהן למשלוח זרי פרחים ומתנות. אם יש לך חנות פרחים משלך ולקוחותיך מעוניינים להעביר פרחים לישראל, נשמח לדון איתך בתנאי שיתוף הפעולה והמשלוח. לכל השאלות כתבו לכתובת  am@israpresent.co.il (אנחנו מדברים גם רוסית)